Novedades2017-01-13T14:44:01+01:00

El Grupo de I+D Interpretes Medicinae de la UCLM lidera en la Escuela de Traductores de Toledo la Red de Investigación “Opera medica: Recuperación del Patrimonio Textual Grecolatino de la Medicina Europea II”.

La red (RED2018-102781-T), con Mª Teresa Santamaría Hernández como investigadora principal, está constituida por 6 equipos de investigadores europeos, procedentes de las universidades de Castilla-La Mancha, Cádiz, Complutense de Madrid, La Laguna, Valladolid, Granada, [...]

By |diciembre 13th, 2019|Categories: Sin categorizar|

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.